JOBBELIJOBB

Jag jobbar fast att jag är tjänstledig.
Sitter på Sjöberghs nu och hoppas att det inte kommer komma några kunder, för jag kan inte svara på några frågor ändå. Fast, det är klart jag vill det ska komma kunder.

Så spelar plötsligt mixmegapol, big big girl. Den gamla dängan!! Jag blev så chockad!

Nu var den bokat en lite resa till, det är ju trots allt en resblogg. ??

9 oktober med min syster och hennes parasit. Det ska bli mycket trevligt!

Ikväll ska man testa Ekebo. Bara namnet gör mig nervös! Ekebo, Ekebo, jag föreställer mig epatraktorer, dunkar med hembränt och snus. Lössnus. Dessutom säger Karolina att risken finns att få en cider över sig, och det är inte så trevligt. Kanske man åker i slagsmål, det skulle vara något. Det hade varit coolt, få komma hem till Jocke och säga att jag har slagit en tjej i magen. Ohhh, då hade han nog varit lite stolt över mig. Med förutsättning att hon förtjänar det förstås!

Får uppdatera om hur det går på det där värstigstället!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Inget OC idag?

HAHA! Du kan vara lugn jag ska nog ta hand om dig ;)

OM du blir bråksugen ska jag hitta den perfekta kandidaten att utöva det på jag LOVAR!

Cider i ansiktet är inte så coolt som det låter, man blir ganska klibbig!

Du får hoppas de slänger vatten!!

2010-09-18 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0