JAJAJAJAJA

Jaja, först mamma och nu Erica. Jag förstår att ni är trötta på samma bilder. 
Jag har en massa bilder att visa, men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva!

Mamma du borde veta hur mycket jag har att göra på jobbet, så när man väl är hemma så vill man inte sitta vid en dator. Jag vill inte se min telefon. det är nästan så att när Jocke ringer eller tilltalar mig så svarar jag "Lamaro gruppen, eller va? Lägenhet? Stampgatan..."

Men jag har bilder, och det kommer när jag orkar! AJg förstår att du, Erica, tycker det är dötråkigt att ingen av oss här hemma uppdaterar. Klart du vill veta hur vi har det! Eller?

Sen sist har jag varit i Stockholm med mamma, i Mosebölle med Jocke. På Liseberg med Rebecca och Victor! I Lund och Nicco och Malm. Vi har haft firmafest, gängfest, impulsfest, twomansparty, parmiddagar, kräftskiva/or.
Vi har gjort om i sovrummet, så fint att man alltid vill vara därinne. Vi har köpt golv till köket som läggs denna veckan.

Allt detta, plus att jag har fått nytt jobb. Eller nytt och nytt, nya arbetsuppgifter. Har just nu hand om allt som rör uthyrningen av Wallenstams lägenheter i Helsingborg. Det är circus 800 lägenheter. Ni kanske kan föreställa er hur många av alla dessa, MINST 800 hyresgäster som ringer till mig för att tala om temperaturen i deras lägenhet. Jag får långa utläggningar som kan vara upp till 5 minuter om hur kallt dem har det.
5 minuter är mycket när man märker hur många som ringer och när man ser hur det tickar på på växeln när Elsi 96, ska redogöra för hur många grader hon har i vardera rum. Man kan tro hon sitter inne med en sjurummare så långsamt det går. Dessutom hör dem dåligt också och jag måste tala extra långsamt. Sen glömmer hon bort att hon ringt och ringer mig 10 minuter senare för att berätta samma historia om igen. Snacka om att skaffa ett gott tålamod.

Så för att inte göra alla mina, ja, säker 5-6 läsare tillfredställda så hoppas jag att detta lilla inlägg gör er mätta ett par dagar till. Så lovar jag att det kommer bilder och mer roligt då allt lugnar ner sig. Kanske ska engagera min kära partner i att lägga ner lite möda på denna blogg. Han var trots allt med på att behålla den efter att vi kommit hem.

HA DET SÅ BRA!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

:) Den första bilden i förra inlägget var fin, men jag måste hålla med om att den blev lite tröttsam ;)! Jag kanske inte ska säga så mycket...men det var kul att du skrev!

2009-10-06 @ 20:01:57
URL: http://cindylarsen.blogg.se/
Postat av: jeanette

Håller med Karolina ;) Trevligt med lite uppdatering :)

2009-10-08 @ 15:34:48
Postat av: Erica

Jag vill se bilder på ert nya sovrum och på det nya golvet!!:D

2009-10-09 @ 18:24:50
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: marianne

så glad jag blev att det kom några rader. sitter här på hotellet sista dagen.jag förstår att erica grips av hemlängtan,det gör jag ju redan efter en vecka......

puss

2009-10-11 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0