SISTA DAGEN I MALAYSIA

Jocke ar ute och koper majskolv och chips, sa da passade jag pa att skriva lite. Fran var nya dator.
Ja, vi slog slag i saker och kopte en dator har. Det underlattar enormt och vi har pratat lange om att skaffa en. Dessutom ar dem betydligt billigare har an hemma. Det anda ar som ar daligt, ar som ni ser prickarna. Men tydligen ska man kunna fixa det, men det far bli nar vi kommer hem.

Sista dagen har vi spenderat vid en varm strand. Vi tog forst en chansning och forsokte smygbada i en pool inne pa ett hotel, men det gick inte vidare (vi blev upptackta) sa vi fick ligga vid stranden. Tyvarr kan man inte bada i havet har pga maneter, sa det blev en varm men kort stund pa stranden.
Darefeter satte vi oss under ett parasoll och drack mango och vattenmelonjuice.
Annars ar jag trott pa maten. Kan nog inte saga det for fa ganger. JAG AR TROTT PA MATEN. Jag vill ha kokt potatis, vilket dem absolut inte kan tillaga har, helt harda i mitten. Farska rakor, avokado, sill, graddfil, dillchips, grillat flaskkott!!! Ja, ni vet vad ni har att gora tills jag kommer hem.

Majskolven var valdigt god.



Kommentarer
Postat av: marianne

Hej ! igen

Såå lycklig o söt du ser ut Jocke!

Är det över er nya dator?

Kram

Mamma Majan

2009-05-29 @ 19:57:52
Postat av: ankapillan

Hej igen!!Jag förstår dig! Jag hade saknat vår mat i Sverige väldigt mycket! Igår var jag och Maria på Spa på hotell Skansen i Båstad vi firade våra födelsedagar! Det var så mysigt och god mat,ja ni har ju varit där så ni vet hur underbart där är!!! Maten var himmelsk! Hoppas att det är bättre mat i Thailand men det är jag helt säker på! Kram från er lilla svägerska Annicka.

2009-05-30 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0