PENANG!

Ok!

Nu ar vi framme pa Penang, en o soder om langkawi.
Vi tog oss hit med bat, rosanna sov o jag kollade pa en halvtaskig film.

De sista dagarna pa Langkawi spenderade vi med att ga pa djurpark och bo pa slott. Lagger upp en dros med bilder.

Vi vi bor just nu pa ett hostel 50 meter fran havet. Vi kom hit igar, vaknade inatt av ett jatteovader och tillbringade denna dagen med att aka till en fruktfarm uppe i skogen. Ikvall, precis som igar, ska vi ga pa nattmarknad som stracker sig 1 km langs med en narbelagen shoppinggata.



Rosanna gor vad hon akte hit for att gora= ligger pa en strand och dricker kokosmjolk ur kokosnot! :)



Vi besokte en liten by pa Langkawi och stotte pa killen fran "Jag vet vad du gjorde forra sommaren", Laskigt!


20 spann!



Dyrare! :( bada bilderna fran den nast sista kvallen pa Langkawi.


Langkawi Wildlife Park. Deras grej var att man fick mata alla djuren. Det tyckte Rosanna var jatteroligt.
Speciellt kaninerna!













Bilderna som vi tagit hittils pa Penang kommer upp imorgon. Nu ar tiden har ute.

ha de bra allesammans!

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöbergh

Härliga bilder! Det verkar ju inte gå någon nöd på er.

Nä, jag tror jag ska ta mig en god Kiwi och lägga mig i solariet!

Hej o hå!!

Maria

2009-05-26 @ 15:26:24
Postat av: ankapillan

Hej, vad skönt och avslappnade ni ser ut!! Jag ska åka till Familia med Erica, hon behöver gympaskor!

Ha det så bra lilla Nosse och hennes Jocke:o)



Kramar Ankapillan

2009-05-26 @ 17:28:50
Postat av: marianne

Vad är det för ett djur man bara ser "huet" på är det en struts? Den ser jättefräck ut.

Att dricka kokosmjölk direkt från en kokosnöt verkar häftigt,men är det gott?

Lite frågor från en "förveden"

Majan

2009-05-26 @ 21:38:21
Postat av: Anonym

Vad är det för djur man bara ser "huet"på är det en struts? Den ser jättesöt ut.Smakar kokosmjölken gott? Lite frågor från en "förveden"

puss!

Majan

2009-05-26 @ 21:43:20
Postat av: marianne

Hoppsan nu stammade jag !

Trodde inte att den första kommentaren blev skickad.

Lite variation på texten i alla fall.

Puss

Majan

2009-05-26 @ 22:30:42
Postat av: Bobbo

HEJSAN SÖSTRA! (...och jocke...) Som i Alice i underlandet när kaninen säger "...och...kungen..." och ingen jublar. Du vet vad jag menar Nosse va?:) Nä, förlåt, jag är så elak...HEJ JOCKE POCKE!:-D Vilken platt mage du har Nosse, din rackare där! Jag vägde mig hos mor och far idag och jag tror att den här dieten som går ut på att inte trycka i sig all mat man kommer över har gett resultat! Det var kul att prata innan, ser fram emot nästa samtal! Nu ska jag nanna. Puss puss

2009-05-26 @ 22:32:17
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken fantastiskt snygg bikini du har fått tag i där!!:D

2009-05-27 @ 04:52:08
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Rebbebebbe

Nu är jag här inne igen. Tycker att den första bilden är väldigt rolig. Ser ut som det blivit någon slags mjölkstockning i sugröret, du kämpar för fullt!:-)

2009-05-27 @ 19:49:38
Postat av: Ricard

Jocke: -Vad står det på din tatuering egentligen? Njut vidare av er fantastiska turne!!

2009-05-28 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0