JAG ÄR LYCKLIG!!

Idag har vi ätit svensk mat!!!!

Jag är så lycklig! Och det var godare än i sverige!

Till förrätt blev det toast skagen för min del, och pepperlax men fetaostkräm till Jocke.



Toast skagen



Pepparlax.

Tll huvudrätt blev det Black and White för min del och pestokyckling till Jocke.



Jockes mat. Men vad fan dem skulle lägga på friterade nudlar förstod vi inte.



Min mat!
Jag är så mätt och så lycklig. Det var fantastiskt gott. I morgon ska vi tillbaka för att äta köttbullar och potatismos. Man fick nog lingon till också.

Sen letade vi upp ett ställe där dem sålde svenskt godis. Inte det billigaste men det är värt vart enda öre!!




Nu ska vi kolla på film och sen sova. Hej då alla svennar!! Vi saknar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lill Erica Sjöbergh

Hejj va fint det var i thailand är så avundsjuk!<3

Men va roligt att dom hade svensk mat/godis där..!:P

Jag trodde att maten skulle bli bättre ;D

Kramar till er båda:D

2009-05-31 @ 18:43:30
Postat av: Erica

Klart jag har Skype, och jag har både dig och Jocke addade:)

När kan ni? Puss!

2009-06-01 @ 03:44:05
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöbergh

Vad gott det ser ut! Och jag tycker ni tar jättefina bilder.

Vi har ju oxå Skype, vad står ni under för namn? Rosanna glöm inte kolla din mail, jag har mailat.

Kramar från sommarsverige!!

Maria

2009-06-01 @ 13:51:54
Postat av: Erica

Nu såg jag detta för sent för att vi skulle kunna höras idag, men imorgon kl 22 passar bra:) Hörs då!:D

Pusspuss!!

2009-06-02 @ 05:56:03
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej på er !

Vilket mysigt område ni kom till i thailand! Oh de var ett tag sen ni fick svensk mat, då njöt ni verkligen ?! de så jätte gott ut!

Hoppas att ni fortfarande har de bra!

Vi saknar er här hemma!! Puss och kram till er båda

2009-06-02 @ 10:20:58
Postat av: Rebecca

Jag saknar dig så jäkla mycket nu Rosanna! Kom hem din skitunge...

2009-06-02 @ 13:29:34
Postat av: Staffan

Hoppas allt är bra med er båda, gillade alla bilder ni la upp på FB innan idag:) Fortsätt ha det gött och fortsätt med trevliga uppdateringar...PUSS på er bååååda!!!

2009-06-02 @ 15:22:50
Postat av: ankapillan

Hej, jag sa ju det att de skulle vara bra mat i Thailand!! Vilken tur! Saknar er två!! Kramar Ankan!

2009-06-02 @ 21:05:43
Postat av: Paulina

vad gott det såg ut! :D

2009-06-04 @ 11:07:03
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0