HUR VARMT AR HAR EGENTLIGEN?

For att svara pa bade Victorius och AnkaPillans fragor sa ar har varmt sa in i helvete. Jocke ar pa mig hela tiden om att dricka. Han vill val inte att jag ska svimma.

Skulle gissa pa att har ar 30-35 grader. Det ar inte Mallorca-varme utan klippigt och du svettas otroligt mycket. Jocke sager att han aldrig svettats sahar mycket.
Tror inte att manga Sjoberghare hade klarat det, da vi ar ganska kansliga mot varme. Jag klarar det for jag maste. Men det ar jobbigt nar man inte kan bada nagonstans. Men i morgon kvall aker vi vidare.
Vi traffade en tjej har pa Hostelet som lar ut engelska i Japan, hon ska till samma oar som oss och sa att det ar riktiga paradisoar. Du ska ta det lugnt och dyka, slappa, snorkla och sola dar. Det ser vi fram emot!

Nu ska vi till ett kopcentrum, Renato tipsade oss om. Dar finns en berg-och-dal-bana!

Kram och puss!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

TIPS! Köp en termometer....

2009-05-05 @ 08:00:43
Postat av: marianne

Hej !

Nu närmar det sig ett dopp i havet för er.

Nosse kolla din mail !

Puss o kram

Majan

2009-05-05 @ 11:34:59
Postat av: Johanna

Hej svejs!

Nu när ni är mitt favoritland kan jag inte annat än att bli riktigt avundsjuk!!! Ni blir ju överösta med tips men man kan ju inte låta bli. När jag var där åkte vi till Cameron highlands och där var det mycket svalare (ca 20-25 grader), fast jag var där i december. Ytterligare ett tips om ni vill till bushen är ju regnskogen Taman Negara. Ser fram emot att ni ska lyckas ladda upp några bilder.

2009-05-05 @ 13:42:47
Postat av: karolina

Sola och bada i piña colada för er snart :D! Här hemma rullar det på tycker jag! Längtar efter att du ringer snart :D! Det är förvisso bara tisdag men det betyder att det är onsdag hos er ;)! Vi hörs mina underbara älsklingar!!

2009-05-05 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0