BUSS BOKAD TILL KUALA BESUT!

Nu har vi bokat en buss till Kuala besut pa ostkusten. Pa Freddes fodelsedag aker vi.
Vi har aven bokat 2 natter till har i Kuala Lumpur. Pa ett Bed and Breakfast. 4 mans rum med delat badrum. Jag ar lite nervos for de, hoppas det inte finns kackerlackor och sant.

For ovrigt ar har skitvarmt och det gar inte att vara utan pool nar det ar sahar varmt. Sa vi far halla oss inne pa dagarna och ge oss ut pa kvallarna.
I morgon ska vi fixa visum sa att vi far komma in i Thailand och vara dar i mer an 15 dagar.

Igar var vi pa ett akvarium som var riktigt haftigt. Det fanns en tunnel som man gick in i och runt om sig hade man fiskar. HAJAR! Stora langa med sylvassa tander och doda vita ogon. Dem var riktigt laskiga, tyckte tom Jocke.

Vi ska forsoka lagga upp lite bilder har i dagarana. Det tar en san himla tid bara!

Maste saga igen hur kul det ar att ni kommenterar. Kul att du sankte dig Putte!
Och en kall ol sager Jocke att det hade inte varit fel! Drick en for honom ocksa Robban!

Till Victor: En kall cola pa burk kostar 3.35kr pa 7 eleven! Och vad duktigt du ar som lagt nytt golv!

Det verkar inte ga nagon nod pa er darhemma trots att vi ar borta.

Vi at pa en restaurang igar dar maten kostade i princip inget alls. Sa vi pekade bara  pa nagot pa menyn och fick in stark blackfisksoppa och nagon konstig woksak med massa skaldjur. Det later trevligare an vad det var. Massa kontiga smaker med och allt var kvar pa blackfisken. Varmt vatten blev vi serverade till det ocksa. :)

Det var nog allt for den har gangen.

Nu ska vi aka och checka in. Spannande! :)
Kram fran oss i varmeland!

Kommentarer
Postat av: Victorius

Hej på er!

Jag har faktiskt skurit ner avsevärt på cola drickandet men för 3.35 hade jag nog fått återfall!!

Hur varmt är det, och vad är det för typ av värme? samma som i Hong Kong? Vad är dom för folk i malaysia? Jag vet att det är mussar i indonesien. följdfråga: har dom god öl?

Ska bli kul när ni kommer bort från storstan så att man kan bli riktigt avis på vita sandstränder och och härligt bad!

Ha de nice!

PS. Det regnar här och är 9 grader varmt =)

2009-05-04 @ 09:17:23
Postat av: Rebecca

Nu måste jag uppdatera Victors kommentar. Solen tittade faktiskt fram nu och temperaturen har stigit till 10 grader! Tror jag ska ta på mig overallen och gå ut och sola...

PS. Jocke: Han som klipper gräset nu gör inte ett lika bra jobb som du!

2009-05-04 @ 10:25:49
Postat av: Pappa/Jan-Åke

Hej!Jag fick tips av Hassan här på jobb vad han tyckte ni inte skulle missa i KL.

Fjärilsparken och Orkidéträdgården. Dom ligger grannar till varandra.Titta även på Petrona Towers.Ta väl hand om er ha det så kul!

2009-05-04 @ 14:26:11
Postat av: Annicka Sjöbergh

Hejsan, hur varmt är det egentligen där? Hade en varm höna som jag klarat av det? Hi hi?!! Idag ska jag mest köra barn, Erica ska till dansen och Fredde ska på HIF mot MFF det skulle nog ni också vilja se eller hur? Ha det bäst! Kramis på er från ankapillan!

2009-05-04 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0