PHI PHI AVKLARAT!

Hej alla!

Nu är vi inte längre på phi phi island, en ö där man inte saknar mycket.

Vi har badat på flera vackra stränder, paddlat kayak på kristallklart vatten, snorklat med tusentals färgglada fiskar,
shoppat kläder i ett jätteroligt utbud, ätit god och billig mat på mysiga restauranger och druckit smarriga drinkar i hippa barer.
Vi njuter av livet!!

Jag har dessutom gjort två helt fantastiska dyk. Gick två små kurser som uggraderade mig från adventure diver till advanced diver.

Nu är vi i Ao Nang men det får ni veta mer om i nästa inlägg.

Här kommer de sista bilderna från phi phi. NJUT!



På väg till stranden. Jag pillar med min nya vattentäta väska och rosanna är bara söt! :)





Den här lille rackaren förföljde oss på stranden.





Jocke ville jag skulle lägga upp denna.



Maya Bay. På denna starnden spelades The Beach in.

Nu började internet strula. Så vi lägger upp lite fler bilder sen.

PUSS!!!



Kommentarer
Postat av: Ankapillan

Hej, sötisar!! Ni ser friska och pigga ut! Saknar er väldigt mycket nu! Jag är själv också jättepigg av mina kortisonpiller, mår bättre nu det är så skönt! Kommer att sakna er på midsommarafton! Kramar till er båda från ankapillan!

2009-06-14 @ 12:36:12
Postat av: Bobbo

Åh vad söt du är syster! Vilken fin klänning! Har du varit inne på Stina-Lees blogg? Snacka om att få världens chock!:-)

2009-06-14 @ 13:19:54
Postat av: karolina

Vad cool du ser ut Jocke! Hatt och grejer :)! Skitfin klänning Rosanna, riktigt jävla snygg (ursäkta språket)! Nu kommer ni snart hem :D! Pussss! Nu ska jag åka hem och prata med dig(rosanna)!!

2009-06-14 @ 13:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0