PHI PHI 2

GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Nu var det ett tag sen. Olyckligtvis var hotelrummet vi senast hade internet på, så högljuddt så vi fick byta. Och då försvann också internet.
Nu sitter vi på en restaurang som heter Ricard! Här finns internet, men batteriet varar inte tillräckligt länge för att lägga upp bilder. Men vi har massa nya fina bilder att lägga upp. Från Maya Bay bl. a. Det är helt otroligt vilken natur här är! Alla borde åka hit! (vi tar dock med oss lite till dig, Elisabeth, i form av sand)
Jag känner mig mycket bättre, men har varit lite ur gängorna i ett par dagar.
Nu börjar man känna att när vi väl sätter oss på planet hem så kommer det vara så skönt! Även om vi trivs bra så saknar vi alla där hemma. Ni verkar sakna oss också, det känns bra!

Myggen har börjat hitta mig igen och jag får myggbett i pannan och på kinderna, benen, armarna och ryggen. Men jag ska inte klaga! Inte här!

Om 2 dagar åker vi vidare till Ao Nang, där stannar vi nog bara ett par dagar.

Jocke har nu blivit advanced diver! Han har fått se leopardhajar och massa andra coola saker. För att vara en kille som inte är känd för att prata, får jag nästan be honom hålla truten när det kommer till dykning! Han älskar det verkligen!

JAG VILL HA KRÄFTOR! Det får ni fixa tills vi kommer hem!

Jag har varit modig idag, och hoppat från båten ner bland Massa fiskar, fast jag hatar det. Och jag tyckte inte alls det var farligt! Vi snorklade och såg hur mycket fisk som helst. Sen gick jag upp för en jättelång stege. Det låter inte så modigt kanske, men det var det!

Vi börjar kunna detta stället nu, så det ska bli spännande att komma till ett nytt! Det är alltid roligt! MEn vi rekomenderar alla att åka till Phi Phi Island. Här finns något för alla!

Vad kul att ni kommenterar, det uppskattar vi jättemycket!
Fråga om ni vill veta något!

Puss och kram från, för närvarande inte jättesvettiga, resenärer!

Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va bra då har jocke en kompis, för tuss håller också på att ta dykcert här hemma med! då har dom något att prata om, hehe. Va tråkigt med myggen de kliar ju något fruktansvärt! hoppas att du håller dig frisk de sista av resan rosanna! ha de så bra :) puss och kram från oss

2009-06-11 @ 20:39:05
Postat av: Elisabet

Sand fr Thailand - det tackar jag för.

Skaldjuren i Malaysia och Thailand är bättre än de svenska...

Ser fram emot nya bilder.

Jag har läst om en ö Koh Pu/Koh Jum, ligger mellan PhiPhi och Koh Lanta - kanske något att kolla upp.

I natt har det regnat 35 mm. och tyvärr inget fint väder för studenterna idag.

Ha det bra!

Kramar

Elisabet

2009-06-12 @ 07:01:27
Postat av: marianne

Hej våra goa ungar.

Vi har haft mycket regn hær i Mose,men i dag har lampan på himlen tænts igen.Vi har bestællt internet till stugan.Det kænns bra. Rebecca o Victor kommer på tisdag och har førhoppningsvis datorn med sig då.Jag tycker mig mærka lite hemlængtan,det ær ju tur att ni tycker det ska bli skønt att komma hem igen. Vi saknar er jætte mycket.

Jag kan berætta att hær ær æn så længe inga mygg,knappt ens en liten fluga syns till.

Puss o kram

Mamma Majan o Pappa Lars

2009-06-13 @ 09:51:15
Postat av: Robban

Hej lillasyster o Jocke hoppas ni har det bra i värmen. Idag skiner solen i strövelstorp, väntar på Ricard vi skall ta en runda på motorcyklarna, dejligt! Skall bli skönt att få hem er och få höra om era upplevelser i Kinaland. Vi ses snart! Roberth

2009-06-14 @ 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0