BILDER!

Tyvärr har jag gått och blivit lite kraslig. Ingen större fara, bara lite feber. Så därför fick vi ändra om våra planer lite. Flytta fram allt en dag, rättare sagt!



Från första hotellet! Ser finare ut än vad det var, men det behöver vi inte säga. Kan ni se bananerna i träden?



Hotellet vi bor på nu. Stort och jättefint! Frukost ingår!











Dessa små gångar får en att gå vilse.





Min cooling!



Ska vi ta en liten sväng om Honey?







OCH SÅ ALLA DESSA UNDERBARA DJUR!!









Fast denna stackaren är det synd om! Fast det är konstigt. Många av hundarna ligger såhär, någon som vet vad det beror på?

Så, nu blev det mycket bilder! Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöbergh

WOW vad mysigt det ser ut! Man blir ju såå sugen!Men vad trist att du är krasslig, har Jocke klarat sig? Här är det oxå sjukstuga, Gustav o Stefan har inflammation i ögonen och Anette i örat.

Största kramen från Maria!!

2009-06-08 @ 08:58:10
Postat av: Annicka

Hej vad mysiga bilder! Så gosiga ni ser ut, jsg har själv varit hos doktorn idag och blivit opererad, det var lite läskigt! Jag fick 5 stygn det är mina inflammationer i benen de har tagit en stor biopsi som de ska skicka till Lund, sen ska jag få en behandling och jag hoppas att de äntligen kommer på något, har väldigt ont i lederna nu. Håll tummarna!

Ha det underbart!! Kramar Ankapillan

2009-06-08 @ 18:01:50
Postat av: marianne

Hej på Er !

Ni ser ut att ha det hur bra som helst.Vi har det bra hær i Mose.Som synes har jag lånat Mogens Dator. Vi ska ta en tur till Bilka i dag. Vi får se om dær ær något att køpa ,allt ær ju skitdyrt hær.

Hoppas att du ær bættre Rosanna,jag har fått ont i halsen.

Ha det fortsatt bra,vi ser fram emot att ni kommer hem snart,kommer att sakna er på midsommarafton.

Puss o kram från

Mamma Majan o Pappa Lars

2009-06-09 @ 11:00:08
Postat av: Frida!!

Gud stackars hund!!

Kul att ni har så fina bilder.

I LOVE YOU!!!!!!!!!

Bye bye!!

<3333

2009-06-09 @ 21:10:52
Postat av: Elisabet

Hoppas snart få ny reserapport från er, men jag vet att ni inte har haft tillgång till Internet.

Rosanna, hoppas du är frisk igen.

TIPS! Thai-massage. Ansiktsmassage, fotvård, manikyr och pedikyr.

Gör det ofta - prisvärt och jätteskönt!!

Om 3 veckor är ni hemma igen....

Kram

Mamma Elisabet

2009-06-10 @ 08:03:10
Postat av: Ricard

Så jäkla mysigt det verkar, men nu får ni snart komma hem tycker jag!!!!

2009-06-10 @ 13:44:58
Postat av: Bobbo

Nu klarar jag snart inte av livet här utan er längre, nu räcker det, hör ni det!? Va!?

2009-06-10 @ 22:39:13
Postat av: Bobbo

Okej, så illa är det inte...men nästan!:)

2009-06-10 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0