SKREA MED SKRATT!

Som jag har sagt så kommer alla småtrippar jag och Jocke gör skrivas om här. Men nu har jag börjat fundera på att skriva här permanent. Jag menar man är på vift bara man handlar på Coop. Så det blir nog så.

Men i Helgen var vi i Skrea utanför Falkenberg.
Jag, Jocke och Karolina åkte i fredags. Det var lite dåligt väder, men det hindrade inte oss från att ha roligt. Vi drack vin och grillade. Det var jättemysigt.

Lördagens väder var lite bättre så jag och Karolina kunde sitta och sola ett litet tag. Men blåsigt var det.
Sen kom Rebecca och Victor, Henrik och Johanna. Kvällen bjöd på massa skratt och roliga lekar. Att man ska förklara orden äpple utan att säga det. Victor drog till med "annat ord för päron" Varpå Jocke snabbt "äpple!". Det var snabbtänkt må jag säga!
Vi hade jätteroligt och sov 7 st i en stuga på 16 kvm. Men det gick kanon!
Sen åkte vi hem i går och hade det lugt och skönt, tittade på HItta Nemo och gamla Disneyklubben!

Nu väntar en ny jobbvecka, som inte alls känns lika tung som den förra. Har fått distans till resan. Det känns nästan som om vi aldrig varit iväg. Fast på ett bra sätt. Man minns vissa tillfällen bättre än andra. Nu när jag började skriva här så blev det lite jobbigt.
Men nu blickar vi framåt. Nästa helg blir det fest a la Rebecca och Victors lägenhet! Det kan inte gå fel. Och så hoppas vi på bättre väder. 15 grader i Juli accepteras inte!!



























Tyvärr tog betteriet slut innan sista kvällen hann börja.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Fettot

"Vad hade Titanic för lite av?" -"VATTEN" haha! Det var en ritkigt rolig helg :D!

2009-07-14 @ 17:54:48
Postat av: Erica

Åh Gud vad mysigt ni verkar haft det!:D

2009-07-15 @ 04:22:25
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser mysigt ut i Skrea! Ser fram emot den 25!

Varför bloggbyte?

Här i Danmark är det kanon! Idag blir det skrubba till middag! Fiskelycka i morse.

Kramar från oss!

2009-07-15 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0