PARPAVIFT!!!

Nu lever vi upp till vårt namn på bloggen.

Nu sitter jag nämligen i bilden och skriver. Hade man sagt det till gamla Gun så hade hon trott att jorden blivit invaderad av utomjordingar.
-Sitter du och skriver i den lådan om vad du gör nu? Och så kan alla se dig i sina lådor? JA, det är inte klokt! När jag var liten tös hade vi inte ens färgtv. Och sånna där mobiltelefoner, ja, det kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig.

Men det är väl härligt att när vi är gamla och gråa kommer vi sitta likadan och leva kvar med våra 3330:s och tycka at bara man kan ringa.

Men som sagt. Vi är på väg upp till Skrea och stannar tills i morgon. Minivift, men en vift!

Hej!

Kommentarer
Postat av: marianne

när jag var tös funderade jag väldigt mycket över en vanlig jäkla telefon !!!! som var kopplad till ett jack i väggen?????

2009-07-31 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0