MEN VILL SKRIVA NÅGOT INTRESSANT, MEN DET HÄNDER INTE SÅ MYCKET!

Precis som rubriken säger så har det inte hänt så mycket här i lilla Ängelholm. Det fina vädret är på väg bort och det ska bli skitväder, igen!

Jag kan berätt om mitt samtal till ungdomsmottagningen.
Jag misstänkte att jag hade urinväginfektion, och ringde dit för att få lite råd och eventuellt få göra ett kissprov. Har nämnligen gjort det där tidigare.
Så jag ringer dit och berättar om mitt problem och säger att det går inte över. Då säger kvinnan på andra sidan telefonen:
-Då har du nog klamydia!
Jag blev så jävla chockad över att hon hade mage att säga något sånt! Jag svarade:
-Nä, det är ganska omöjligt då jag har haft samma partner i 3 år!
-Nähä, okej!, svarar hon.
Men hallå, ska du inte be om ursäkt för vad du nyss slängde ur dig. Ingenting. Hon påstod att jag hade klamydia, bara sådär! Jag ska aldrig mer gå dit. Jag har aldrig blivit så besviken på ungdomsmottagningen som jag blev när hon sa så! Usch, hon borde inte få jobba där!

Kan säga, för er intresserade att jag nu mår bra och har inga besvär längre. Det är tranbärsjuicen som gör underverk!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jävla käring!

2009-07-18 @ 12:05:23
Postat av: marianne

Håller med Carolina.

2009-07-19 @ 18:52:35
Postat av: marianne

Föelåt ,Karolina glömde att du stavar med K

2009-07-19 @ 18:55:43
Postat av: Karolina

Ingen fara :)!

2009-07-19 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0