HALLÅJA!!!

Nu tar vi tag i detta.

Först vill jag bertätta att jag kommer få nya arbetsuppgifter. Det känns otroligt bra och framförallt väldigt roligt!

Igår var det balkongmys med systra mi. Naturligvis fick jag god mat. Väldigt god mat. Stekt fläsk, som både är en favorit hos mig och hos syster, blomkålsgratäng, sallad och vitlöksbröd.

Till helgen åker jag och Jocke till Skrea. Fredag till lördag. Det ska bli skönt att bara vara vi. Det har varit full rulle varje helg sen vi kom hem så vi behöver lite avkoppling (ingen alkohol). Så vi packar med oss datorn och några filmer, så har vi och göra om vädret skulle vara dåligt. Är det fint väder ska jag fösöka att återfå lite färg som spårlöst försvunnit sen vi kom hem. Det är konstigt hur snabbt den försvinner. Färgen alltså.

På lördag har Frida sin kom-hem-fest.
 
Lite bilder får det blir. Det är alltid kul.



Stina, det lilla knytet. Och när vi ändå pratar om katter, så är Stanli helt förbytt. I morse sprang han runt mina fötter och efter mig vart jag än gick. Han ville mysa hela tiden och var faktiskt väldigt behaglig. Kan han ha hamnat i puberteten?



Denna tycker jag är så fräck. Det ser ut som att katten själv tagit bilden!



Ett års sen.

Kommentarer
Postat av: karolina

Skulle ni vilja kolla efter min ipod när ni är där uppe? Henke skulle ta med mina shorts till ängelholm nu i helgen. Jag gillar att sprida ut mina saker i vårt avlånga land :)! Pusss!

2009-07-30 @ 18:51:37
URL: http://cindylarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0