MITT LIV SOM KATT

I morse blev jag väckt av två katter som bråkade.
Jag trodde ett tag att det var på riktigt. Fast vadå på ritkigt? Vad kan katter bråka om?

Hur som helst har någon av dem gjort något riktigt dumt, för dem är definitivt inte lika bra vänner som förut. Om ni inte tror mig kan vi få komma hit och kolla på golvet. Det ligger stora tussar överallt i lägenheten. STORA.
Sen har Stina blivit väldigt kelen. Hon låter som en duva som ruvar när hon är på myshumör. Då känner man att detta är fan kärlek!
Hon kan inte få nog av en...

Från en sak till en annan. Jag sitter hemma och är så fruktansvärt förkyld. Febern har lagt sig efter ett par ipren.
Men det roliga är att 9 av 11 kanaler visar tvshop. Det är så tråkigt att man mår dåligt. Trots det blir jag sugen på att köpa Proactiv. Det verkar vara så bra. Jag tror verkligen på det!  Och jag ska nog beställa hem zumbadvd:n. Då kommer jag kunna äta vad jag vill.

Så, krya på mig!

Kommentarer
Postat av: marianne

Beställ lite till mig också

Puss

Mamma

2009-08-04 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0