OCEAN PARK

Nu sitter jag och Jocke pa internetrummet har i byggnaden. Vi sitter vid vars en dator for det tar en himla tid att lagga in bilder, sa medans jag skriver lagger han upp bilder. Smart va?!

Det ar okej att du lanar min skinnjacka Bobbo!

Idag har vi varit pa Ocean Park. Vad kan man saga om de?
Det ar ett nojesfalt som ligger (precis som allt annat) i en uppforsbacke. Den ar uppdelad i 2 delar, for att komma over till den andra delen maste du aka en linbana over ett hogt berg, sa hogt att jag inte riktigt fattar varfor dem inte har nagon form av marktransport mellan de bada delarna. Langt ar det ocksa.
Jag borjade grata nar vi skulle aka over, men var illa tvungen for vi ville ju se allt. Det ar bland det varsta jag gjort. Kan verkligen inte fatta att det inte anpassas efter sanna mesar som jag. Kan omojligt bara vara jag som tycker dte ar obehagligt.

Annars sa fick Jocke akt 2 attraktioner, nagon berg-och-dal-bana och nagon med massa lopar. Sa medans Jocke stod i oandlig ko kliade jag mig pa mina bett. Jag kan utan att overdriva saga att jag fatt minst 50 bett av nagot slag pa mina ben. Ett tag trodde jag det var vattenkoppor. Har jag haft det mamma?

Vi har kollat pa delfiner. Vi stod kanske 1 meter ifran och sag nar dem fick mat och lydde order.
Vi har sett pandor. Det ar det finaste och mysigaste djur vi nagonsin sett. Man ville bara ga in och krama dem!
Vi kanske hade lite for hoga forvantningar pa denna parken. Och med min hojdradsla blev jag lite sankt. Men det var mysigt och jattevarmt. Lite for varmt, det var tur att vi smorjde in oss, annars hade vi brant oss rejalt.
Men for att summera var det jattemysigt och roligt! Allt utom linbanan!!!

Vi har kommit ratt i dygnsrytmen ocksa kanns det som, vi gick upp kl 9 i morse och nu ar jag riktigt trott.
Vi ater inte sa bra har. Jag far nog for mig att allt ar ofrascht, och med nya virus fran mexico sa blir jag inte sa lockad att smaka friterat rakskal eller saltade musslor.
Det far bli mcdounalds! Har aldrig tyckt det ar godare!

Jag tanker pa er pa jobb och saknar stamningen! Hann knappt saga hej till Maria och Ricard ju!

Det ska bli skont att aka vidare till Malaysia och bo pa finare hotel, men framforallt med battre sangar. Vi har ont i vara ryggar. Men det ar ganska sa mysigt och sakert nagon vi kommer att skratta at i framtiden! Men nu ar det ganska sa jobbigt!

Vi ska snart ga och lagga oss! God natt sverige!
Hoppas din mage blir battre, Rebecca! Halsa Stina och Stanli, Karolina!

Karlek Rosanna Och Joakim!

Kommentarer
Postat av: karolina

Stackare! Men du överlevde, det är ju ett plus ;)!Jag ska häsla tillbaka!

2009-04-30 @ 16:09:43
Postat av: marianne

Jag tror att du haft vattenkoppor. Bobbo hade massor av vattenkopper när Ricard tog studenten. Du var bara lite febrig,men hade inga utslag.Det kan visa sig så att man inte får utslag.Du har nog blivit biten av kinesiska insekter.Jag känner verkligen med dig på linbanan.Höjdskräck har vi väl alla i familjen utom Bobo.Pandorna verkade att vara

jättesöta.Det blir säkert kanon att komma till Malaysia o få "goa" sängar.Kramar på er och ha det fortsatt skönt

Mamma/Majan

2009-04-30 @ 16:56:48
Postat av: victorius

McDonalds i Hong Kong är precis lika underbart som hemma, ett minus är att man inte kan äta burgare till frukost där, bara massa konstigheter med ägg som serveras på mornarna! Måste säga att jag håller med om maneterna som skrivbordsunderlägg, riktigt snyg bild! de övriga också för den delen, känns ganska tydligt att Rosanna är en bättre fotograf än både jag och jocke tillsammans! Eller har jag fel? :D Ha det fortsatt bra och fortsett den bra uppdateringen!

PS. Nu ska vi ut och protestera!

2009-05-01 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0