2 bilder! Hong Kong 20.00


Jag visar min crazy sida, aven fast jag ar i Hong kong!






Idag har vi gatt en jattepromenad och hittat dar Jocke och Vitcor bodde! Med min traingsvark var det ganska sa jobbigt kan jag tala om.
Till kvallsmat at vi fruktallrik. Jocke at ananas och mango och jag at vindruvor, drakfrukt och minimelon. Minibananerna som vi kopte smakade torrt och var inte goda alls.




Den ar valdigt liten.

I morgon ska vi till Ocean Park sa da blir det manga bilder.

Grattis Hanibal till Flickan!

Sov gott, nu ska vi till vart rum och dricka vin.

Puss och kram fran Rosanna och Joakim!





Kommentarer
Postat av: Syster

Hejsan på er! Nu sitter jag på din plats Rosanna och skriver:) Har precis sorterat in tidssedlar, nöjsamt! Igår åt jag och Victor hos Karolina, mycket mysigt! Katterna verkar det inte gå någon nöd på så det är ju bra:) Tror inte att dem saknar er alls. Ikväll ska jag och Vickevire till Gröningen och pickniacka - det är ju Valborg! Förresten så undrar jag om jag får låna din bruna skinjacka? Hoppas! För den är redan hemma hos mig. Har ni haft kul på Ocean Park? Jag längtar inte efter er för tillfället, men jag tror att det blir värre frammåt natten och kanske frammåt helgen och kanske om ett par veckor. Då kan jag tänka mig att jag tycker att det får vara nog med ert resande. Förresten så har jag bajsångest. Har en tops som jag ska bajsa på och stoppa i ett rör (för min diarré) men nu kommer ingenting. Det blir som en spärr i ringmuskeln och jag känner sån press! Well well, det löser väl sig:) Kram på er! (Har en stark känsla av att den kommentaren kanske inte borde publiceras här. Ta bort den när ni läst den!)

2009-04-30 @ 08:55:18
URL: http://labox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0